Ben jij een ervaren Meewerkend Voorman of Voorvrouw in de metaalsector, neem je graag initiatief en zoek je een functie waarin je jouw technische kennis volop kunt inzetten? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen als Meewerkend Voorman of Voorvrouw?

  • Je bent verantwoordelijk voor de operationele en coördinerende werkzaamheden op de productievloer.
  • Je geeft leiding aan een team van 6 tot 10 collega’s die zich bezighouden met lasersnijden, ponsen en het uitpakken van producten.
  • Je werkt nauw samen met andere productieteams en afdelingen en rapporteert aan de productieleider.

Over het bedrijf

Deze organisatie in Raalte is een mensgericht bedrijf met een platte structuur, gespecialiseerd in plaatwerk voor de machinebouw, hightechsector, carrosseriebouw, interieurbouw en landbouw, waar samenwerken binnen een hecht team centraal staat.

Waar moet je aan voldoen als Meewerkend Voorman of Voorvrouw?

  • Technische kennis en werkervaring binnen de metaalindustrie.
  • Ervaring met het aansturen van een team en goede organisatorische vaardigheden.
  • Een proactieve werkhouding en sterke communicatieve vaardigheden.

Wat krijg je als Meewerkend Voorman of Voorvrouw?

  • Een reiskostenvergoeding, pensioenregeling en vakantiedagen volgens de CAO Metaal en Techniek.
  • Mogelijkheden voor opleiding en persoonlijke ontwikkeling.
  • Een salaris tussen de €2.500 en €3.400, afhankelijk van ervaring en kennis.

Interesse?

Lijkt deze functie jou wat? Solliciteer dan direct!

Pak jij als Accountmanager ICT de verantwoordelijkheid voor het aantrekken van nieuwe klanten en het onderhouden van bestaande relaties?
Ben je de schakel tussen sales en techniek?
Vind jij het leuk om 1 dag in de week op kantoor te zitten en de rest van de dagen bij klanten?
Dan is dit jouw vacature, lees snel verder!

Wat ga je doen als Accountmanager ICT?

Je bent in deze rol absoluut GEEN relatiebeheerder maar echt een Accountmanager New Business.
Ook ben je dienend aan het verkopen en help je klanten met het beste advies/product.
Jouw focus zal liggen op Cloud diensten, Office 365 en abonnementen.

  • Je werft actief nieuwe klanten en onderhoud deze langdurige klantrelaties
  • Je adviseert klanten over passende IT oplossingen
  • Je stelt offertes op en onderhandelt over contracten, zo draag je bij aan het salesplan
  • Je volgt marktontwikkelingen en concurrentie

Over het bedrijf

Deze organisatie uit Deventer is een betrouwbare partner op het gebied van installeren, beheren en onderhouden van netwerken, servers, randapparatuur en werkplekken.
Ze opereren zowel nationaal als internationaal.
Nationaal willen ze graag hun werkgebied uitbreiden, denk dan aan Ommen, Nijverdal en Apeldoorn
Het is een dynamische en platte organisatie waar 10 vaste medewerkers werken en een laag verlooppercentage is.
De Sallandse nuchterheid heerst ook in dit bedrijf.

Waar moet je aan voldoen als Accountmanager ICT?

  • Je bent in het bezit van een MBO-HBO diploma in een commerciële of IT richting.
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring als accountmanager en beheerst de Nederlandse taal goed
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B en hebt aantoonbare affiniteit met IT-oplossingen

Wat krijg je als Accountmanager ICT?

  • Een salaris tussen de €3000 en €4000 . Dit is natuurlijk afhankelijk van kennis en ervaring
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals onder andere een bedrijfsauto, laptop en telefoon van de zaak

Interesse?

Solliciteer dan direct!

Ben jij gespecialiseerd als Elektromonteur in het installeren en optimaal laten functioneren van elektrische systemen?
Werk jij graag op 1 locatie?
Bij dit bedrijf in de carrosseriebouw kan jij je ei dan kwijt?

Wat ga je doen als Elektromonteur?

  • Plaatsen van elektrotechnische systemen op 12, 24, 230 en 380 volt
  • De routing van de bedrading en bekabeling bepalen
  • Testen van de systemen

Over het bedrijf

Dit familiebedrijf uit Raalte met ongeveer 100 medewerkers heeft een sterke reputatie opgebouwd in hun vakgebied. In Raalte worden de verschillende modellen ontworpen en gebouwd door ervaren vakmensen, zoals carrosseriebouwers, installateurs, loodgieters, interieurbouwers en meubelmakers. Het bedrijf staat voor kwaliteit, functionaliteit en service, en is altijd op zoek naar innovatieve oplossingen.

Waar moet je aan voldoen als Elektromonteur?

  • Een afgeronde opleiding in de Elektrotechniek of Mechatronica
  • Kennis van NEN normen
  • Ervaring in de Automotive sector is een pre

Wat krijg jij?

  • Een salaris tussen de € 2.979,- tot € 3.988,- afhankelijk van kennis en ervaring
  • 26,5 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband

Onze werkwijze

Allereerst maak je kennis met Wouter of Leroy van Er Is Werk. In dit gesprek bespreken we jouw CV, de vacature, het bedrijf en natuurlijk wie jij bent als persoon. Als het gesprek positief verloopt, stellen we je voor aan het bedrijf.

Bij wederzijdse interesse volgt er een kennismakingsgesprek bij het bedrijf zelf. Klikt het van beide kanten? Dan volgt vaak een tweede gesprek of worden er meeloopdagen ingepland. Bevalt het na deze stappen nog steeds goed, dan wordt er een contract opgesteld.

Interesse?

Dus ben jij die Elektromonteur die graag op 1 locatie werkt?

Solliciteer dan snel!

 

Ben jij met jouw organisatorisch vermogen de Medewerker Service & Onderhoud die wij zoeken?
Kan jij snel schakelen en prioriteiten stellen?
Dan is deze vacature jou op het lijf geschreven, lees dus snel verder.

Wat ga je doen als Medewerker Service & Onderhoud?

In deze functie ondersteun je de verschillende afdelingen planning, rapportage en verkoop.
Jouw taken bestaan voornamelijk uit

  • Aannemen van storingen die worden gemeld door particuliere en zakelijke klanten;
  • Invoeren van lekkagemeldingen in het systeem;
  • Het maken van afspraken en het invoeren in ons planprogramma;
  • Communicatie met onze servicemonteurs;
  • Klaarzetten van afgeronde storingen ter facturatie door onze centrale administratie;

Over het bedrijf

Deze opdrachtgever is al ruim 50 jaar actief in de dakdekkerswereld.
Zij verzorgen het onderhoud en de renovatie van daken bij zowel particulieren als zakelijke klanten.
Ook voeren ze regelmatig mooie nieuwbouwprojecten uit.
Ook springen zij in op innovatieve en milieubewuste oplossingen zoals groene daken.
Ze hebben een goede en stevige reputatie opgebouwd in Noord-, Oost-, en Midden Nederland.
Je komt te werken in een team met ervaren vakkrachten.

Waar moet je aan voldoen als Medewerker Service & Onderhoud?

  • Je hebt minimaal een MBO-4 opleiding in een technische richting of aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift.
  • Je kan snel schakelen en weet prioriteiten te stellen, bijvoorbeeld als er een spoedaanvraag binnenkomt die voorrang nodig heeft.

Wat bieden wij jou?

  • Salaris vanaf €2600 gebaseerd op een 40 urige werkweek
  • Telefoon en laptop van de zaak
  • Ruimte om door te groeien naar teamleider van de afdeling

Interesse?

Lijkt jou deze functie leuk?
Vraag ons dan meer over de vacature en kom solliciteren!

Ben jij die Uitvoerder Infra die altijd het overzicht bewaard?
Hou jij altijd de veiligheid in het oog en ben je graag op de bouwplaats aanwezig?
In deze functie rapporteer je aan de technisch directeur en heb je de leiding over straatploegen, grondwerkers, machinisten en chauffeurs.
Als dit je al aanspreekt, lees dan snel verder!

Wat ga je doen als Uitvoerder Infra?

  • Je hebt de dagelijkse leiding over 1 of meerdere werken
  • Je verzorgt de voorbereiding en maatvoering van de werken
  • Je bezoekt elke bouwvergadering die onder jouw project(en) valt
  • Je registreert hoeveelheden, keuringen, afwijkingen en (bijna) ongevallen
  • Je stelt termijnen en afrekeningen op en stemt dit af met de opdrachtgever
  • Je bewaakt de naleving van VGWM-aspecten, het dragen van PBM’s en het naleven van veiligheidsvoorschriften.
  • Je draagt zorg voor het zorgvuldig opslaan van schadelijke stoffen

Over het bedrijf

Dit familiebedrijf in Raalte is opgericht in 1997 en groeit nog steeds. Het team bestaat uit nuchtere en gemotiveerde medewerkers. Iedereen kent elkaar bij naam, wat zorgt voor een fijne, hechte sfeer. Veiligheid, gezondheid, milieu en kwaliteit staan hier voorop.

Waar moet je aan voldoen als Uitvoerder Infra?

  • Diploma minimaal MBO infra niveau 4 is een vereiste en bouwtechnische kennis en inzicht ook
  • VCA VOL certificaat
  • Rijbewijs BE

Wat krijg je?

  • Een salaris tussen de €3400 en €4100 afhankelijk van kennis en ervaring
  • Een telefoon en laptop van de zaak
  • Een gemotiveerde groep om leiding aan te geven

Interesse?

Dus herken jij jezelf in dit profiel en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging?
Solliciteer dan snel!

Bij jij die hands-on HSE adviseur – Veiligheidskundige die ons team komt versterken? Vind jij het niet erg om 50% onderweg te zijn naar onze projecten in Nederland en 50% op kantoor te zitten? Behoud jij altijd overzicht en word je blij van processen optimaliseren? Dan zoeken wij jou. Jij met passie voor techniek, oog voor kwaliteit en hart voor de leefomgeving. Versterk ons met jouw vakmanschap, verras ons met je ideeën en… ontdek wat we jou kunnen bieden.

Het bedrijf

Wij zijn al meer dan 150 jaar specialist in het bouwen van boven- en ondergrondse leiding- en kabelinfrastructuren voor onder meer windmolenparken, zonneparken, gasinstallaties en waterstofleidingen. Dat doen we van begin tot eind, in nauwe samenwerking met onze collega bedrijven. Zo leveren we een essentiële bijdrage aan één van de grootste uitdagingen van dit moment: de energietransitie.

Wat ga je doen?

  • Het opstellen, contractueel checken en inrichten van projectgerichte milieu- en/ of veiligheidsplannen en procedures;
  • Het ontwikkelen, onderhouden en verspreiden van kennis binnen de organisatie over meerdere complexe HSE thema’s en de beleidsadvisering hierover aan het Hoofd HSE;
  • Het adviseren van en ondersteunen (project/proposal) management ten aanzien van alle HSE-aspecten en het ondersteunen, monitoren van het binnen een contract te voeren HSE-beleid;
  • De coördinatie en uitvoering van proces- en systeemaudits, inspecties (intern /extern), het toetsen op naleving van HSE-plannen, het voorbereiden van inspectie- en testplannen en het rapporteren daarover aan projectmanagement en Hoofd HSE;
  • Het begeleiden van het projectmanagement en het Hoofd HSE bij ongevallenonderzoek en onderzoek naar onveilige situaties en handelingen (MOHS), het controleren van de arbo en milieuplannen van grote (multidisciplinaire) projecten evenals het Milieu Aspecten Register en de uitvoering van werkplekinspecties;
  • Het onderhouden van intern én externe contacten met bedrijfsleiding, projectleiding, collega HSE-medewerkers, partners, sub-contractors, klanten en toezichthouders.

Wat bieden wij?

  • Goede ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden; na het inwerktraject van 3 maanden en een jaar actief in deze rol kun je doorgroeien naar een MVK rol of een HVK rol
  • 25 vakantiedagen en 13 ATV- dagen per jaar op basis van een fulltime dienstverband;
  • Een (elektrische) auto van de zaak;
  • Het via ons het volgen van opleidingen en trainingen;
  • Een telefoon en een laptop om je functie te kunnen uitoefenen;
  • Een goede pensioenregeling;

Wie zoeken wij?

  • MBO+ werk- en denkniveau en bij voorkeur een MVK diploma
  • Kennis van de geldende (internationale) wet- en regelgeving op arbo- en milieugebied;
  • Bij voorkeur woonachtig binnen een straal van 50 kilometer rondom Apeldoorn

Interesse?

Is deze functie jou op het lijf geschreven? Laat dan van je horen en solliciteer direct!

Ben je op zoek naar een baan als projectmanager in een dynamische organisatie?

Wat ga je doen

Als Project Manager ben je samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor de blijvende ontwikkeling van onze producten. Samen
met andere afdelingen ga je de bestaande producten optimaliseren. Daarnaast houdt de organisatie zich bezig met de ontwikkeling
van nieuwe producten. Jij bent het aanspreekpunt voor de betrokken partijen.

Je houdt je onder andere bezig met:

§ Coördinatie van de ontwikkeling van nieuwe producten;
§ Opzetten en opvolgen van de projectstructuur en overeengekomen tijdspaden;
§ Aansturing Project Engineers bij eigen- en gezamenlijke projecten;
§ Continu bijsturen van ontwikkeling en proces op basis van verkregen feedback, waarbij je zowel tijdspad, klanteis,
haalbaarheid en prijspolicy blijft bewaken;
§ Proactieve overdracht naar serieproductie inclusief eerste leverbehoeftes van klanten;
§ Meedenken met productinnovaties op basis van klantwensen/ontwikkelingen en mogelijkheden vanuit leveranciers;
§ Actief meedenken met product- en procesoptimalisaties, toetsing van kansen/risico`s en het organiseren van
productwijzigingen.

Wie ben jij

§ MBO+/ HBO werk- en denkniveau;
§ Iemand met drive en doorzettingsvermogen;
§ Flexibele instelling qua werktijden;
§ Werkervaring in een vergelijkbare functie is een pré;
§ Proactieve en klantgerichte werkhouding;
§ Uitstekende communicatieve vaardigheden;
§ Beheersing van de Engelse en Duitse taal in woord en geschrift.

Wij bieden:

– Een fulltime functie, 38 uur per week;
– Werken in een dynamische en groeiende organisatie;
– Een informele werksfeer en gemotiveerd team;
– Ruime mogelijkheden om je persoonlijk te ontwikkelen;
– Uitzicht op een vast dienstverband.

Het bedrijf:

Het bedrijf is een toonaangevende producent van textiele vloerbedekking en wereldwijd actief. In een machinepark en samen met zo'n 1000 collega's wordt er dagelijks gewerkt aan innovatieve oplossingen voor woningen, kantoren, auto's, tuinen en sportvelden.
Als productietechniek staan 'Tufting' en 'Non Woven' centraal.

Ben jij een creatieve geest met een passie voor online marketing? Wij zijn op zoek naar een creatieve duizendpoot die barst van de ideeën en deze weet om te zetten in toffe concepten en campagnes. Klinkt dit als jouw droombaan? Dan is deze vacature wellicht iets voor jou!

Functieomschrijving

Als Creative Online Marketeer ben jij de motor achter onze online content en communicatie. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat onze website altijd up-to-date is, schrijf je pakkende teksten en geef je onze naamsbekendheid een boost. SEO en SEA zijn voor jou geen abracadabra; Google Analytics ken jij als je broekzak.
Duurzaamheid vind je belangrijk en je bent altijd op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen in de markt. Daarnaast zorg je ervoor dat onze offline marketing perfect aansluit bij de online strategie en spring je bij waar nodig.

Wat ga je doen?

  • Je ontwikkelt en implementeert onze contentstrategie;
  • Je bedenkt en schrijft creatieve ideeën voor social media, whitepapers, blogs, de website en e-mailcampagnes;
  • Je werkt met allerlei vormen van content: van social media posts tot videoconcepten en beeldmateriaal;
  • Je zet marketing funnels op;
  • Je helpt mee met het organiseren van beurzen en webinars voor onze partners

Wat vragen wij?

  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol;
  • Vloeiend in Nederlands; Engels en/of Duits, Italiaans, Frans of Spaans is een pluspunt;
  • Je bent data gedreven en resultaatgericht;
  • Je hebt ervaring met SEO/SEA;
  • Ervaring met Photoshop, InDesign of Adobe Premiere is een pré;

Wat bieden wij?

  • Een aantrekkelijk salaris van € 2.600 – € 4.000 bruto per maand;
  • Vele doorgroeimogelijkheden;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals pensioen, vakantie- en verlofdagen, cursussen en opleidingen;
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen;
  • Mogelijkheid om af en toe vanuit huis te werken;

Interesse?

Klinkt dit als jouw volgende uitdaging? Solliciteer dan direct!

Ben jij gek op een strak georganiseerd magazijn en werk je graag zelfstandig? Dan zoeken wij jou, onze nieuwe magazijnbeheerder!

Wat ga je doen?

Als onze Magazijnbeheerder ben jij de onmisbare schakel in ons magazijn. Je bent verantwoordelijk voor alle inkomende en uitgaande materialen, van de kleinste schroefjes tot de grootste ornamenten. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt en dat onze werkplaatsmonteurs nooit misgrijpen.

Een greep uit jouw afwisselende taken:

– Materialen ontvangen: Jij checkt elke levering, controleert de aantallen en slaat alles netjes op. Hebben we alles? Top!

– Productieorders verzamelen: Jij zorgt ervoor dat alle materialen op tijd en compleet klaarstaan voor productie.

– Voorraad beheren: Jij houdt de voorraad nauwkeurig bij, registreert inkomende en uitgaande materialen en zorgt voor een opgeruimd magazijn.

– Rapporteren: Jij zorgt voor een feilloze administratie in onze bedrijfssystemen.

Wie ben jij?

– Je hebt een MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting van logistiek.

– Affiniteit met techniek is een must.

– Het zou mooi zijn als je een VCA Basis certificaat en een heftruck certificaat hebt. Zo niet, dan kun je deze bij ons behalen.

– Je bent een meester in het plannen en organiseren en je werkt ordelijk en gestructureerd.

– Samenwerken is jouw tweede natuur en je bent altijd bereid om anderen te helpen.

Wat bieden wij?

– Een fulltime functie (40 uur per week).

– Een salaris tussen de €2.350,- en €2.800,-, afhankelijk van je leeftijd en ervaring.

– Een plek waar jouw ideeën en verbetersuggesties gewaardeerd worden.

– Werken in een team waar zelfstandig werken zeer gewaardeerd wordt.

– De mogelijkheid om je te ontwikkelen en te leren.

– Een gezellige werkplek met héle leuke collega’s.

Interesse in deze vacature?
Solliciteer dan gelijk

Als Chef Logistiek ben je verantwoordelijk voor het aansturen van de logistiek- en onderhoudsmedewerkers en het beheren van alle logistieke processen in het magazijn in Raalte.
Je zal vrij snel zelfstandig aan het werk gaan in deze functie. Het is erg belangrijk dat je altijd een helikopterview behoudt in deze functie.
Ook zal je regelmatig zelf als voorman meewerken mocht dit nodig zijn.
Jij houdt je bezig met het laden en lossen van transporten van de montageploegen, het georganiseerd opslaan en registreren in het magazijn en het aansturen van de onderhoudsploeg voor het repareren en controleren van ornamenten.Ook heb je een laatste blik op de goederen die de deur uitgaan.
Jij bent verantwoordelijk voor- Het aansturen en leidinggeven aan logistiek- en onderhoudsmedewerkers;- Geven van instructie aan teamleden;- Toezien op het hanteren van de juiste werkwijze door teamleden- Gereedmaken van projecttransport- Opslag- Controle reparatie en het opzetten van testopstellingen van specials- Rapportage en interne organisatie
Over ons:Wij zijn al 20 jaar gespecialiseerd in het ontwikkelen en produceren van kerstverlichting en verlichting voor kermisattracties en attractieparken.Wij hebben een eigen ontwerp- en productieafdeling zodat we de klanten altijd snel en goed van dienst kunnen zijn.

Wij zijn op zoek naar jou!- In bezit van een heftruckcertificaat en BE-Rijbewijs- Enig technisch inzicht / vermogen- Leidinggevende capaciteiten en je beschikt over een helikopterview- Plannen en organiseren valt ook onder jouw kwaliteiten

Wij biedenEen baan voor de lange termijn voor 32 – 40 uur in de weekSalaris tussen de €2800 en €3000,- bruto per maand o.b.v. een fulltime werkweek.

Bij ons bedrijf transformeren we interieurontwerpen tot luxe, internationale producten. Onze trots ligt in het leveren van uitzonderlijke paardenvrachtwagens die zowel functioneel als elegant zijn, waardoor ruiters een comfortabele reiservaring beleven. Als Tekenaar Interieur ben jij de drijvende kracht achter dit streven naar perfectie!
Wat ga je doen?
Als Tekenaar Interieur ben jij verantwoordelijk voor het ontwerpen en construeren van complete interieurs voor onze Horse Trucks en Campers. Van de woonkamer tot de badkamer, van de installaties tot de stroomvoorziening – jij creëert op maat gemaakte leefruimtes die voldoen aan de hoogste standaarden. Bovendien beheer je alle gerealiseerde projecten en onderdelen in onze bibliotheek.
Wat verwachten we van jou?
· Ervaring met TopSolid en/of SOLIDWORKS – SWOOD is een pre.
· Je hebt een MBO-4 Engineering diploma.
· Ervaring met 3D CAD-tekenen is een must.
Het bedrijf
Bij ons kom je terecht in een dynamische omgeving waarin jouw creativiteit en technische vaardigheden tot hun recht komen. We bieden de kans om te werken aan unieke projecten die de wereld van paardenvervoer veranderen. Samen streven we naar perfectie in zowel functionaliteit als stijl. Je maakt deel uit van een team dat voorop loopt in de industrie.
Wat bieden wij?
· Een inspirerende werkomgeving met gepassioneerde collega's.
· Uitdagende projecten en de kans om je vaardigheden verder te ontwikkelen.
· Een marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
· Mogelijkheden voor groei en ontwikkeling binnen ons bedrijf.
Wil jij bijdragen aan de creatie van unieke, luxe interieurs voor horse trucks en campers? Solliciteer dan vandaag nog!